نتایج جستجو برای عبارت :

طراحی دکوراسیون اداری دفاتر Unilever

دفاتر شرکت  Unilever  در شهر استانبول قرار دارد . این شرکت در سال 2016 به دلیل معرفی دو برند جدید Knorr و Lipton که از نام های مطرح در صنعت غذا و آشامیدنی می باشند، تصمیم به طراحی دکوراسیون اداری دفاتر خود گرفتند و برای اینکار استدیو معماری 13 را انتخاب کردند. 
طراحان با در نظر گرفتند حیطه فعالیت این دو برند و نیاز به فضایی بهداشتی برای فضاهای داخلی و آزمایشگاهی خود داشتند از رنگ غالب خنثی (سفبد) در دیراین این مجموعه استفاده کردند اما در کنار این رنگ از
شرکت های تجاری طبق قانون تجارت ملزم به داشتن دو دفتر می باشند .شرکت هایی که دربرگیرنده قوانین مالیاتی هستند باید به پلمپ دفاتر مالیاتی خود بپردازند .
دفتر روزنامه :دفتری که در آن همه ی اطلاعات از قبیل داد و ستد ها ، بدهی ها ، مطالبات و … نوشته می شود .
دفتر کل :به دفتری که در آن کلیه اطلاعات شامل معاملات انجام گرفته در طول ۱ هفته توسط تاجر به صورت خلاصه وارد می شود .
نحوه پلمپ دفاتر مالیاتی
شرکت های تجاری برای ثبت بسیاری از اطلاعات به دفاتر کا و
دفاتر پلمپ
دفاتر پلمپ
الزام تهیه ی  دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای همه ی  اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی بعد از به ثبت رساندن شرکت برای ارائه تمامی هزینه ها نیز وجود دارد.
ثبت بینش در این مقاله به پیگیری پلمپ دفاتر و همچنین هزینه دفاتر پلمپ قانونی خواهد پرداخت.روند آن به این صورت است که نخست همه صفحات شماره‌گذاری خواهد شد.
هزینه دفاتر پلمپ
هزینه های آن را میتوان به شکل اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت کرد.
در گام اول پرداخت
همه ی موسسات غیرتجاری و سازمان هایی که
قوانین مالیاتی شامل آنها میشود باید دفاتر قانونی که دفتر کل و
دفتر روزنامه میشود را از سازمان امور مالیاتی تحویل بگیرند و کلیه امور و
فعالیت های مالی خود را در آن بنویسند.
شرکت ها و موسسات غیر تجاری باید با در
نظر گرفتن آیین نامه های تحریر دفاتر قانونی ٫ تراکنش های مالی خود را
کاملا خوانا و بدون هیچگونه خط خوردگی به تحریر در بیاورند (این دفاتر
قانونی در اداره ی ثبت موسسات غیر تجاری و ثبت شرکت ها پلمپ
مراکز پلیس + 10 بوشهر کجاست؟
دفاتر پلیس +10 خدمات گوناگون و گسترده ای را ارائه می دهند  و برای هر کدام از ما حداقل یکبار اتفاق افتاده که برای انجام خدمات خاصی به این دفاتر مراجعه کنیم.در جدول زیر آدرس پلیس+10 بوشهر برای راحتی هرچه تمام تر شما، به همراه تلفن پلیس+10 بوشهر جمع آوری شده است
 
اداره ی ثبت شرکت ها بصورت پیشفرض زمان
اخذ دفاتر پلمپ در شرکتهای تاسیس شده را فعال میسازنند و شرکت های تازه
تاسیس کافی است فقط مدارک خود را تکمیل کنند و اوراق و اسناد لازم را ارسال
نمایند.شرکت هایی که یک سال از تاسسیشان میگذرد باید دفاتر خود را تا پیش
از اتمام اسفند ماه اخذ و سپس پلمپ نمایند.
راهنمای نحوه چیدمان دفاتر جهت صحافی
 
مجموعه ای که در پیش رو دارید ،شامل گزیده ای از اهم نکات راهبردی در تهیه و تنظیم دفاتر امتحانات و دفاتر ریز نمرات می باشد. که بر اساس نیاز مدارس و مشکلات آ نها در سال جاری و سالهای قبل فراهم شده است .سعی شده که با مستند کردن موارد به شماره بخشنامه های وزارتی و استانی و یا آیین نامه های موجود ،مسیری هموار فراهم شود تا معاونین و مدیران مدارس  بتوانند با رعایت دقیق ضوابط برای تهیه و تنظیم دفاتر مذ کور اقدام نم
سوال اولی که در ذهن افراد جای می گیرد این است که دفاتر پلمپ یعنی چه ؟در واقع تمامی شرکت هایی که به ثبت رسیده اند در بازه های روزانه ، هفتگی ، ماهانه و سالیانه موظف به وارد کردن اطلاعات مربوط به حساب و کتاب های خود در این دفاتر می باشند .دفاتر حاوی اطلاعات مالی شرکت برای رسمیت شناخته شدن توسط ادراه دارایی ، باید پلمپ شوند .در واقع دفاتر زمانی پلمپ می شوند که توسط نماینده اداره ثبت شرکت ها امضا شوند .
 با پلمپ شدن دفاتر اطمینان حاصل می شود که گزار
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
با استناد به اعلام اداره کل امور مالیاتی یزد؛ لیست مشاغل مشمول نصب و راه اندازی سامانه صندوق فروش به شرح ذیل به اطلاع میرسد؛
تالار پذیرایی، رستوران، چلوکبابی، اغذیه فروشی، فست فود، سفره خانه‌های سنتی و کافی شاپ‌ها، کترینگ‌ها و تهیه غذا، قهوه خانه، سالن غذا خوری و باغ تالارها، باغ سرا، طباخی، آش و حلیم پزی، جگرکی، کته کبابی، بریانی فروشی و مشاغل مشابه
مراکز اقامتی از قبیل هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، مهمان سرا، مسافر خانه، باغ ویلا، ا
به استناد سایت آیین دادرسی دینا خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع اجرای اسناد تهران بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان و ارزیابی نحوه کار، در واحد‌های مختلف این مجتمع حضور یافت . برای مشاهده جزئیات اجرای اسناد از طریق دفاتر اسناد رسمی کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/84/اجرای-اسناد-از-طریق-دفاتر-اسناد-رسمی.html
در دفاتر ترجمه رسمی ، مدارک و اسناد مهمی اعم از تحصیلی ، هویتی و ازدواج ترجمه می شود و همراه با مهر و امضا قوه قضائیه به مشتری تحویل داده می شود. اما ترجمه غیر رسمی شامل ترجمه مفالات ، ترجمه کتاب و... می شود. 
بنابراین با توجه به هدف خود از ترجمه ، مخصوصا در ترجمه رسمی که نیاز به حساسبت و دقت بالایی دارد لازم است مدارک خود را مترجم مورد اعتماد قوه فضائیه بسپارید. یکی زا دفاتر ترجمه رسمی که سال هاست در زمینه خدمات ترجمه به سایر زبان ها و مخصوصا ترج
ظر به اینکه مقرر است ثبت نام اعتراض حذف یارانه ها در سال 98 از طریق شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت انجام پذیرد ضرورت دارد تا دفاتر بر اساس اطلاعیه ها و رویه هایی که براساس اعلام رسمی دولت و همچنین صدا و سیما ، پذیرای متقاضیان اعتراض در این خصوص باشند.ثبت  اعتراض از طریق شبکه پیشخوان و الزاما در دفاتر پیشخوان دولت  از روز شنبه مورخ 30/06/98 انجام خواهد شد.
 
شهروندان شهرستان ایرانشهربا توجه به اطلاعیه دفتر پیشخوان کردی واقع در بلوار بلوچ  نسبت به
پلمپ دفاتر
جهت پیگیری می بایست به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir ( قسمت پیگیری دفاتر پلمپ ) مراجعه نمایید.
دفاتر پلمپ
الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد. پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت‌ها در آن درج می گردد. بنابراین امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت.
ثبت بینش در ا
ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی یکی از موضوعاتی است که در فرایند نقل و انتقال خودرو باید انجام شود. گرچه بین نیروی انتظامی و کانون سردفتران بر سر ثبت یا عدم ثبت سند خودرو اختلاف وجود دارد و نیروی انتظامی برگ سبز خودرو را ملاک مالکیت خودرو می داند، اما با این حال در مراحل نقل و انتقال یک ماشین، مراجعه به دفاتر اسناد رسمی کشور، لحاظ شده است و خریدار و فروشنده در هر صورت باید همزمان با هم به یکی از دفاتر رسمی اسناد مراجعه کنند و انتقال سند خودر
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی عم
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
پلمپ دفاتر ۹۸   یکی از مهمترین و اولین اقداماتی می باشد که بعد از ثبت شرکت باید در مورد آن آگاهی داشته باشید و آن را انجام دهید. در واقع باید بدانید پلمپ دفاتر ۹۸  یکی از قوانین به شمار می رود که شرکت شما اگر در حال فعالیت باشد و یا حتی در حال فعالیت نباشد شما باید این اقدام را انجام دهید. در واقع باید بدانید لفظ پلمپ به معنی مهر کوچک می باشد که بعد از بستن یک مکانی و جایی به آن یک نخ وصل می کنند تا کسی به آن دست نزند. بنابراین پلمپ به معنی تعطیل
 
17 موردی که باعث رد دفاتر قانونی توسط بازرسان اداره مالیات میشود شامل موارد ذیل است :
 
1-دفاتر اگر با مداد نوشته شده باشند توسط ماموران اداره مالیات رد میشود .
2-دفتر روزنامه و دفتر کل اگر قبل از هر گونه ثبت رویدادهای مالی به تایید ثبت اسناد یا ماموران مالیاتی نرسیده باشند رد می گردد .
3-چند برگ دفاتر قانونی دفتر روزنامه یا دفتر کل کنده شده باشد .
4-اگر ثابت شود فعالیت مالی وجود داشته که در دفتر ثبت نشده باشد دفاتر قانونی رد میگردد .
5-ثبت رویداده
تحقیق اصول نگهداری و ثبت دفاتر قانونی



فرمت فایل : doc
حجم : 20

صفحات : 30



گروه : پژوهش




توضیحات محصول :
اصول نگهداری و ثبت دفاتر قانونی
نگهداری دفاتر حسابداری گرچه به شکل بسیار ساده از قرنها پیش در تاریخ بشر معمول بوده است .بابلی ها پرداخت حقوق و دستمزد را با خط میخی بر الواح گلی نقش می کردند . مصریان قدیم درامد و هزینه موسسات دولتی و عملیات و معاملات بنگاه های بازرگانی را بر کاغذ پاپیروس ثبت می نمودند ....از دهه 70 با اوجگیری بی سابقه  تجارت و با
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
اعلام نمرات مستمر و پایان ترم ، حل نمونه سوال از زوایای مثلث
ساماندهی و تکمیل دفاتر و جزوه ها و کتاب

دوم
سبک زندگی
تدریس بخش3 و شیوه های رفتاری
حل صفحه 63 تا 68

سوم
شیمی
اعلام نمرات 20 کلاس ، توضیح درباره مسابقات ازمایشگاه ، پیشرفت تحصیلی و نحوه تایین نمرات پایانی
حل نمونه سوال برای ازمون پیشرفت تحصیلی

چهارم
فارسی
تدریش درس 8 و توضیح درباره افعال اسنادی ، اعلام نمرات پ
به گزارش خبرگزاری آنلاین ، با بیان روابط عمومی استاندار خرم آباد ، پنجشنبه ، جلسه هیئت مدیره استان خرم آباد به دنبال شیوع ویروس کرونا تصمیمات زیر را بگیرید و تصویب کنید الااجرا انجام دادن:
برگزاری هرگونه خاکسپاری ، تشییع جنازه ، دیوارها ، اجتماعات با افراد بزرگ ممنوع است.
برگزاری هرگونه عروسی با جمعیت زیادی ممنوع است.
برگزاری هرگونه نشست و جشنواره در دفاتر عمومی ممنوع است.
رهبری کارکنان دفتر به همان روشی که قبلاً انجام می شود ، در دو سوم اد
توجه ترجمه این مقاله در ترنسلیت انجام شده که ممکن است کمی اشکال داشته باشد.
اقداماتی برای کاهش نیاز افراد به دفاتر مادر شرایط بی سابقه COVID-19 ، بسیاری از شرکت ها دفاتر خود را می بندند و کارمندان خود را برای کار از خانه (WFH) راهنمایی می کنند ، مدارس به سمت کلاس های آنلاین حرکت می کنند و مردم به سرعت اقدامات دوردست اجتماعی را اتخاذ می کنند. اولویت ما مراقبت از افرادی است که در دفاتر ما کار می کنند - از جمله کارمندان ، فروشندگان و کارکنان موقت - و اجت
سلام وقت تون بخیر مخاطبان مهربون و خوش فکر
من کارمند یکی از دفاتر پیشخوان دولت هستم، مدیر دفتر، از کارمندان خواسته که پیشنهادهایی بدن برای افزایش درآمد دفتر، منم از شما کمک میخوام.
به نظر شما ارائه چه خدماتی یا فروش چه محصولاتی که مربوط به دفاتر باشه، میتونه درآمد حاصل رو افزایش بده؟
متشکرم ازتون
ادامه مطلب
خدمات پزشکی و پرستاری در منزل شیراز
اگر به دنبال خدمات پزشکی و پرستاری در منزل شیراز هستید و به انواع شرکت های پرستاری شیراز سرزده اید و نتوانسته اید به کسی اعتماد کنید. ما برای شما چند نمونه از بهترین دفاتر خدمات پزشکی و پرستاری در منزل شیراز را جمع آوری نموده و در اختیار شما قرار داده ایم. شما می توانید جهت استخدام پرستار در منزل شیراز می توانید به یکی از دفاتر زیر مراجعه نموده و در سریع ترین زمان ممکن اعزام پزشک به منزل شیراز شما انجام می‌
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. دفاتر خدمات ترجمه با ترجمه مدارک به صورت تخصصی انج
نکات کاربردی و راهنمای دفاتر پلمپ ؟
نکات کاربردی و راهنمای دفاتر پلمپ ؟
دفاتر پلمپ برای برای تمامی شرکت ها اعم از حقیقی و حقوقی وجود دارد. به این علت که تمامی شرکت ها و مراکز تجاری باید برای اظهار هزینه ها، درآمد ها  و مالیات های خود دارای دفاتر پلمپ باشند. کلیه شرکت ها برای تعیین میزان کارکرد و درآمدشان نیاز به تکمیل و ارائه این دفاتر دارند. برای آشنایی بیشتر با دفاتر پلمپ، نحوه مدارک مورد نیاز آن و کارکرد آنها و … این مقاله می تواند به شما ک
دفتر کار پروژه Remix که در شهر تورنتو کانادا واقع شده است و یک منبع آموزشی برای خلاقیت جوانان می باشد در سال 2019 به منظور تفکیک مناسب فضاهای گوناگون موردنیاز این مجموعه تصمیم به طراحی دکوراسیون اداری محیط دفتر خود گرفت و مسئولیت این طراحی را به برایان بروک و شرکت معماری DesignAgency سپرد.نتیجه این همکاری خلق فضاهای مختلف شامل استودیوهای ضبط حرفه ای، تولید و عکاسی، فضای کاری با مفهوم آزاد، تالار حمل و نقل کانتینر، تراس اختصاصی مشرف به دریاچه و به طو
در دنیا و فضای کاری، مدت‌ها اترنت ابزار اولیه انتقال ترافیک داده‌ها به و از کامپیوترهای دفاتر کاری بوده است. اما استفاده از این ابزار معایب خاص خودش را داشت که از آن جمله هزینه‌های مربوط به سیم‌کشی، برق‌رسانی، دستگاه‌های خنک‌کننده، جایگاه‌های استقرار و از همه مهم‌تر ذات ثابت نقاط ارتباطی بودند. همان‌طور که کارمندان از پشت میزهایشان به اتاق‌های جلسه یا دیگر فضاهای اشتراکی و عمومی می‌روند، وای‌فای هم درست مثل یک سوزن منگنه برای لپ
روتر شبکه Cisco Router 2851
از روتر های سری 2800 می توان به روتر شبکه Cisco Router 2851 اشاره کرد. این روتر شامل چهار پلتفرم است: سیسکو 2801؛ سیسکو 2811، سیسکو 2821 و سیسکو 2851. از ویژگی های روتر های سری 2800 سیسکو می توان به سرویس های اضافی نسبت به نسل های قبلی روتر های سیسکو که با ارائه حداکثر بهبود در عملکرد، عملکرد در صدا، افزایش عملکرد و چگالی اسلات و گزینه های سرویس های جاسازی شده اشاره کرد.
همچنین از بیش از 90 ماژول که برای سیسکو 1700، 2600، 3700 در دسترس هستند پشتیبانی م
طلاق توافقی تسوط "وکیل طلاق توافقی " حدود اختیارت وکیل در اینگونه طلاق ها چه مقدار است ؟ طلاق توافقی چیست ؟ وکیل در طلاق توافقی چه می کند
بر طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با زوج (مرد) است ولی زوج می تواند با مراجعه
موسسه حقوقی عادل یار - وکیل طلاق توافقی
بر طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با زوج (مرد) است ولی زوج می تواند با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی به هر کسی که تمایل داشته باشد (از جمله زوجه) وکالت در طلاق دهد. به عنوان مثال و آنچه که
ثبت درخواست پلمپ دفاتر
نکاتی درباره ­ی ثبت درخواست پلمپ دفاتر
ثبت درخواست پلمپ دفاتر یکی از شاخص ترین کار ها برای انجام مقدمات رسمی است که با دقت به حساسیت آن بایستی در وقت بهتر و با آمادگی کامل خود نسبت به تنظیم آن عمل مناسب را به اجرا برسانید. تا در این موقعیت با مشکلی روبرو نباشید. حتما پیش از آغاز سال تجاری نو باید با رفتن به سامانه ثبت شرکت نسبت به تکمیل اظهارنامه درخواست پلمپ دفاتر و ثبت نام آن عمل نمایید. اگر در صورتی فردی قصد این را دا
جهت اخذ ویزای سنگاپور میتوانید از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگری بصورت الکترونیکی اقدام نمایید.مدت زمان اخذ ویزا از زمان اقدام ۳ الی ۵ روز کاری می باشد .مدارک مورد نیاز: *تصویر پاسپورت امضا شده*تکمیل فرم مربوط به ویزا*تصویر عکس رنگی ۳*۴ پشت زمینه سفید*پرداخت هزینه*ووچر هتل *بلیط
خرید دفتر اداری
در مسئله ی  املاک صنعتی و خرید دفتر اداری اولین چیزی که به ذهن صنعتگران و تولیدکنندگان می‌رسد حضور در املاک صنعتی برای این فعالیت است.و لازم به ذکر است که مشاوره در رابطه با اجاره املاک صنعتی از آن دسته از شغل‌هایی است که به ندرت می‌توان متخصص و خبره در آن یافت. همچنین به ندرت می‌توان افرادی را در آن پیدا کرد که به صورت تخصصی به این کار بپردازند.
تا کنون مطمئنا با مفاهیم املاک صنعتی و کاربری های مختلف یک ملک آشنا شده اید و م
خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع اردبیل
به اطلاع مردم شریف استان اردبیل میرساند که دفتر ایران حج در شهر اردبیل نمایندگی خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع دایر کرده و عزیزانی که قصد تهیه و یا فروش فیش حج دارند می توانند با شماره ی ۰۹۱۰۹۰۶۰۶۴۸ تماس حاصل فرمایند.
خرید و فروش و انتقال فیش حج با حضور صاحبان و خریداران فیش حج انجام میپذیرد.
انتقال فیش حج عمره و تمتع با مجوز انتقال از سازمان حج و زیارت انجام میپذیرد.
تنظیم صلح نامه انتقال فیش حج در دفاتر ا
چرا نرم افزار حسابداری بیمه نقش مهمی در مدیریت بیمه گذاران دارد ؟ در رشد و رفاه اقتصادی بیمه نقش مهمی ایفا می کند.  در صنعت بیمه رعایت اصول حسابداری محور اصلی به شمار می آید. در رشد یک نمایندگی بیمه مدیریت در سیستم حسابداری نقش مهمی را دارد و فشار اقتصادی در بسیاری از شرکت ها و نمایندگان بیمه برای بهینه سازی و بازدهی مناسب باعث شده که شرکت های بیمه به دنبال روش های نوین مثل خدمات نرم افزار حسابداری بیمه باشند . با نرم افزار حسابداری بیمه ،
با توجه به اینکه محیط کار یکی از محیط هایی است که افراد بیشترین زمان خود را در آن سپری می کنند نیاز به بازسازی آن در هر ۵ سال یک بار احساس می شود. زیرا افراد نیاز به تحول و بازسازی در محیط خود دارند تا بتوانند به بهترین عملکرد خود را در محیط کار برسند. بازسازی یک دفتر اداری شاید به نظر بسیاری از افراد نسبت به بازسازی منازل کاری آسان تر باشد اما باید گفت این کاملا اشتباه است، زیرا در دفاتر اداری رعایت کردن تمام نکات ریز، بسیار مهم و حیاتی است. بر
سایت ثنا یا عدل ایران را ممکن است بارها و بارها شنیده باشید یا جز افرادی باشید که به دلایلی نیاز به ثبت نام و ورود به این سامانه داشته باشید و حال به دنبال یافتن پاسخ این سوال باشید که مدارک ثبت نام سامانه ثنا چیست؟
چه مدارکی برای ثبت نام اولیه سامانه ثنا نیاز است؟
طیق آموزش های داده شده و توضیحات قسمت قبل برای انجام ثبت نام اولیه شما نیاز به مدارک زیر دارید :
1. شناسنامه
2. کارت ملی
3. قبض آب ، برق ، گاز یا تلفن محل سکونت : به جهت وارد کردن آدرس دقی
شرکت تولید DuPont که در شهر بوگوتا- کلمبیا قرار دارد و دارای قدمتی 216 ساله با ساختاری سنتی و محافظه کارانه به شکل دفاتر بسته جهت فعالیت و همکاری کارکنان می باشد .
این شرکت در سال 2018 تصمیم به تغییر کلی فرمت دکوراسیون اداری مجموعه خود گرفتند و به همین منظور گروه معماری Contract Workplaces را برای اینکار انتخاب کردند.
از آیتم های موفق و موثر در طراحی دکوراسیون داخلی جدید و مدرن این شرکت که توسط گروه طراحان داخلی انجام گردید می توان به بهره بردن از پارتیشن
استفاده‌های مجاز از زمین‌های تجاری
 
* احداث و ساخت واحدهای خرده فروشی و عمده فروشی صنوف و مشاغل مختلف.* خدمات اداری و بازرگانی مانند دفاتر مهندسی، دفاتر خصوصی بازرگانی، خصوصی و تجاری، شعب بانک‌ها، دفاتر * ساخت واحدهای وابسته به خدمات بهداشتی و درمانی مانند مطب پزشکان، تزریقات، حمام و...پست و کلانتری، شهرداری در مقیاس محلات و...* خدمات اقامتی و پذیرایی مانند قهوه خانه، هتل مهمان‌پذیر، رستوران، اغذیه فروشی و مراکز عرضه غذا* کارگاه‌های کو
شرکت Magnetic در زمینه فناوری مغناطیسی در شهر نیویورک-آمریکا  فعالیت دارد و در سال 2015 طراحی دکوراسیون دفاتر اداری خود را در فضایی به مساحت حدودی 20000 مترمربع به شرکت معماری داخلی HUXHUX سپردند.
طراحان داخلی برای اینکه بتواند فضایی زیبا و کارآمد را در دفاتر جدید این شرکت ایجاد کنند دست به خلاقیت زده و در اولین قدم از رنگ سازمانی آبی در قسمت ورودی ساختمان و همچنین سالن باز کارمندی استفاده نمودند که این کار تاثیر شگرفی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون دا
مدرکی است که حاوی  تمام جزئیات و متعلقات و مشخصات ملک از جمله کد انشعابات آب، برق و گاز  بوده و بصورت برگه ای به اندازه A2 در اختیار مالکین قرار می گیرد و به عبارتی پیش نیاز دریافت سند ملک است. 
اما در گذشته بنچاق به عنوان سند ملک اعتبار داشته و در زمان خرید و فروش املاک توسط افرادی مورد اعتماد و با سواد به صورت دستی نوشته و توسط طرفین مهر و امضا می شد. به عبارتی دیگر بنچاق در زمان قدیم همان سند منگوله دار بوده است که پس از بوجود آمدن دفاتر اسنا
استفاده از سیستم های تهویه مطبوع این روزها در تمامی خانه و دفاتر کاری و اداری رونق گرفته است، چرا که در روزهای گرم تابستانی به سر می بریم. در هر خانه و فضایی که نگاه کنید، رد پای یک کولر گازی و یا کولر آبی را خواهید دید. اما همان طور که می دانید، برخی از افراد از میزان مصرف برق این سیستم ها هراس دارند چرا که انرژی آن ها، به وسیله برق تامین می شود. اما آیا در این رابطه چه باید کنیم؟ با ما با موضوع مصرف برق کولر آبی همراه باشید.

مصرف برق کولر آبی
در
انتخاب مبلمان مناسب برای دفاتر:
مبلمان محک : هنگام خرید مبلمان برای دفترتان به چه نکاتی توجه میکنید؟
اندازه ی فضایی که قرار است در آن چیدمان داشته باشید
سبک چیدمان
نوع دکوراسیون
ابعاد و اندازه مبل
ارگونومی بودن مبلمان اداری
رنگ و جنس روکش
زیبایی و ظاهر
قیمت مبلمان
محک به دلیل تولید کننده بودن و همچنین داشتن تیم طراحی ارگونومی
میتواند بهترین گزینه برای خرید مبلمان اداری و میز های اداری باشد.
چرا که با در نظر گرفتن کلیه ی موارد فوق می تواند
بنچاق چیست؟
مدرکی است که حاوی  تمام جزئیات و متعلقات و مشخصات ملک از جمله کد انشعابات آب، برق و گاز  بوده و بصورت برگه ای به اندازه A2 در اختیار مالکین قرار می گیرد و به عبارتی پیش نیاز دریافت سند ملک است. 
اما در گذشته بنچاق به عنوان سند ملک اعتبار داشته و در زمان خرید و فروش املاک توسط افرادی مورد اعتماد و با سواد به صورت دستی نوشته و توسط طرفین مهر و امضا می شد. به عبارتی دیگر بنچاق در زمان قدیم همان سند منگوله دار بوده است که پس از بوجود آمد
مزایای تلفن های سانترال پاناسونیک
تلفن های سانترال پاناسونیک با عملکردی فوق‌العاده، کاربری راحت و طراحی مدرن، توانسته‌اند نیاز کلیه دفاتر اداری را به‌خوبی برطرف سازند. تلفن های سانترال پاناسونیک امکانات گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند که به کمک آن می‌توانید تحولی بزرگ در سیستم پاسخگویی تلفنی کسب‌وکار خود فراهم کنید. در تلفن های سانترال پاناسونیک به کمک کلیدهای قابل برنامه‌ریزی، ارتباط میان داخلی‌های گوناگون به‌راحتی بر
نقاشی ساختمان 
اجرای نقش های داخل ساختمان و آپارتمان
اجرای کنیتکس در سوله های صنعتی بزرگ با قیمتی مناسب و کادری مجرب
اجرای پتینه و بلکا در دفاتر خدماتی اعم از آژانس های مسافرتی،دفاتر آموزشی،،،
بلکا و پتینه عایق حرارت است و باعث می شود برودت و سرما و حتی حرارت و گرمایی از داخل ساختمان خارج یا وارد نخواهد شد که از امتیازات بسیار بالای این مواد است 
نصب مولتی کالر که ترکیبی از رنگ و دانه های رنگی و زیبا می باشد که با خاصیت ضد آبی و ضد بخاری که د
روتر شبکه Cisco Router 2951-k9
روتر شبکه Cisco Router 2951-k9 که برای دفاتر کوچک طراحی شده، از ماژول صوتی پشتیبانی می کند. از ویژگی های این محصول می توان به سیریع رمز گذاری سخت افزار، اسلات های با قبلیت صوتی و تصویری، فایروال اختیاری، جلوگیری از نفوذ، پردازش تماس، پست صوتی و سرویس های برنامه های کاربردی اشاره کرد.روتر شبکه Cisco Router 1921-K9 دستگاهی است که نمی توانیم فلش مموی و حافظه ی آن را ارتقا دهیم و به خاطر همین برای دفاتر شعبه مناسب می باشد. روتر سیسکو 1921 برای ا
به اطلاع همکاران گرامی می رساند آقای بهروز شاهیوند به عنوان کارشناس سنجش و ارزشیابی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول منصوب شده اند . همکاران مقاطع ابتدایی و متوسطه اول از این به بعد می توانند جهت تایید گواهینامه های پایان تحصیلات ، پلمپ دفاتر امتحانات ، تهیه تمبر در موعد مقرر و تاییدیه تحصیلی به ایشان مراجعه فرمایند . با آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان
خرید دفتر اداری
تا کنون مطمئنا با مفاهیم املاک صنعتی و کاربری های مختلف یک ملک آشنا شده اید و میدانید که یک ملک میتواند کاربری هایی اعم از مسکونی ، تجاری ، صنعتی ، کشاورزی یا اداری داشته باشد ، و هر شخص بنا به نیاز خود به سراغ این املاک رفته و ملک مد نظر خود را تهیه کند.
از املاک صنعتی که در کل به حیطه ی ایجاد کسب و کار مربوط است ، و این روزها بسیار در رابطه با آن میشنوید ، اجاره یا خرید دفتر اداری میباشد. میتوان گفت هر کدام از مشاغلی که در جامعه
در این فضا امکانات تخت خواب، پتو و ملحفه تمیز، حمام، سرویس بهداشتی و صبحانه تدارک دیده شده و تا ۱۰ صبح پذیرای زائران است.
مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی اضافه کرد: هر شب ۳ دستگاه مینی بوس در ورودی باب الرضا(ع) حرم مطهر از ساعت ۸ شب الی ۱ بامداد کار انتقال زائران به ترمینال مسافربری را بر عهده دارند.
رنجبر خاطرنشان کرد: همکاران ما در اداره انتظامات حریم مطهر در دفاتر هماهنگی و ورودی های صحن های حرم امام رضا(ع) مستقر هستند و این مهم را با
دارالترجمه رسمی دکتر محمدرضا مجتهدی با شماره ثبت دفتر ترجمه رسمی
شماره 85  قوه قضاییه یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین دفاتر ترجمه رسمی
ثبت شده در کشور  و  به خصوص در استان آذربایجان شرقی وغربی به شمار می آید.
09142202671-04133357174
یکی از پر شمار ترین اسنادی که در دفاتر اسناد رسمی تنظیم و ثبت می شود سند بیع املاک اعم از خانه و زمین و آپاتمان است در بادی امر شاید اینگونه به نظر برسد که با توجه به تراکم معاملات روزانه مردم و خرید و فروش ثبت چنین سندی راجع املاک در دفترخانه نیز خصوصیتی نداشته و نیازی به تبین بیشتر ندارد مع الوصف بنده بدون هرگونه اظهار نظر در این مورد به شرح مختصری از تشریفات لازم برای تنظیم این سند پرداخته قضاوت نهایی را به عهده دوستان خواننده می گذارم.
1- غ
مشتری شریک ما می باشد
با هم باید سود کنیم
نه اینکه فقط به فکر سود خودمون باشیم!!!


بیمه خوبه  bimekhoobe.ir
سامانه مقایسه، استعلام و خرید آنلاین انواع بیمه نامه 
از تمامی دفاتر فعال نمایندگی بیمه در سطح کشور 

مدیر توسعه بازار
حسین بهرامی
09352903900
آشنایی با برخی اصطلاحات
مبایعه نامه
مبایعه نامه به معنی قراردادی است که بین خریدار و فروشنده بسته می شود و به موجب آن ملکی خرید و فروش شده و توافقاتی به صورت مکتوب بین طرفین معامله شکل گرفته است. بر اساس این قرارداد هر یک از طرفین بایستی به توافقات انجام شده و ذکر شده در قرارداد پایبند باشد. باید توجه داشت که در صورت عدم تعهد هر یک از طرفین قرارداد، تعهدات ذکر شده و حقوق شخص مقابل، قابل پیگیری است.
 
 
قولنامه
قولنانه نیز بسیار مشابه مبایع
آشنایی با برخی اصطلاحات
مبایعه نامه
مبایعه نامه به معنی قراردادی است که بین خریدار و فروشنده بسته می شود و به موجب آن ملکی خرید و فروش شده و توافقاتی به صورت مکتوب بین طرفین معامله شکل گرفته است. بر اساس این قرارداد هر یک از طرفین بایستی به توافقات انجام شده و ذکر شده در قرارداد پایبند باشد. باید توجه داشت که در صورت عدم تعهد هر یک از طرفین قرارداد، تعهدات ذکر شده و حقوق شخص مقابل، قابل پیگیری است.
 
 
قولنامه
قولنانه نیز بسیار مشابه مبایع
تامین نیرو چیست و چه کاربردی برای مدیران املاک دارد؟
با توجه به شرایط فعلی بازار املاک یکی از بزرگترین معضل ها و مشکلات پیش روی مدیران املاک مبحث تامین نیروی کار (مشاور) می باشد که گروه آموزش املاک با تدبیر و مهارت خود مشاورین خبره و آموزش دیده را در طی قرار دادهای فی مابین به دفاتر املاک معرفی می کند و در این راستا جهت حفظ منابع انسانی و منافع کارفرما (مدیر املاک) قراردادهایی را بین مشاوران و مدیران منعقد می گرداند
جهت کسب اطلاعات بیشتر در ا
جلسه معرفی، آموزش و چگونگی نصب، راه اندازی و بهره برداری از سامانه پایش مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور مدیران کل دفاتر امور روستایی، امور شهری و مدیر محترم اطلاعات و فناوری شبکه دولت استانداری های سراسر کشور به ریاست جناب آقای شجاعان رئیس محترم مرکز توسعه دولت الکترنیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور
[عکس 1280×621]
مشاهده مطلب در کانال
طبق اعلام مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران همه باجه های معطله دفاتر پستی جمعه ۲۴ آبان باز و آماده خدمت رسانی (برای دریافت کارت سوخت) هستند
ضمنا سهمیه کسانی که کارت سوخت ندارند، محفوظ است
جمعه ، ۲۴ آبان ۹۸@IrNews_24
[عکس 600×450]
مشاهده مطلب در کانال
لامپ ال ای دی برای دفتر کار
یکی از بزرگ‌ترین دغدغه صاحبان شرکت‌های بزرگ، کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف برق و تعمیرات است. به همین دلیل با پیشرفت تجهیزات برقی، لامپ‌های ال‌ای‌دی در ادارات جایگزین لامپ‌های رشته‌ای پرمصرف شده‌اند. لامپ‌های LED اداری نسبت به لامپ‌های قدیمی، مصرف برق را تا ۷۵% کاهش می‌دهند. از این رو خرید لامپ ال ای دی اداری و شرکتی ( لامپ ال ای دی برای دفتر ، شرکت و اداره ) انتخابی تاثیر گذار در هزینه ها می باشد.
طول عمر لا
راه های پیشگیری از طلاق تا پایان قرنطینه موضوع مورد بحث ماست. به تازگی اعلام شد که به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری زوجین متقاضی طلاق، سامانه «تصمیم» تا پایان سال غیرفعال شده است.
سامانه «تصمیم» جهت نوبت دهی اینترنتی درخواست طلاق توافقی، طلاق یکطرفه به درخواست زوج و یا زوجه توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده است.
که لازم است تا افراد پس از اخذ نوبت، به مراکز مداخله به منظور کاهش طلاق مستقر در اورژانس اجتماعی، مراکز مشاوره تحت نظارت سا
سقف کاذب کناف اغلب به عنوان سقف کاذب شناخته می شود، مدل سقف کاذب کناف
این روزها بسیار مرسوم است. شما اغلب می توانید انواع مدل سقف کاذب کناف
مختلف را در خانه ها، دفاتر، مغازه ، مجتمع های خرید، رستوران ها، تئاتر ها
و غیره مشاهده کنید. سقف کاذب عموما سقف دوم زیر سقف اصلی سازه است.
ناحیه بالای سقف کاذب فضای پلنوم نامیده می شود، زیرا گاهی اوقات برای
بازگشت هوای HVAC استفاده می شود. این فضا معمولا برای اتصال لوله، سیم
کشی و کانال در خانه ها، دفاتر
هیات دوچرخه سواری شهرضا با همکاری اداره آموزش و پرورش اقدام به برگزاری یک سری مسابقات دوچرخه سواری کوهستان ویژه دانش آموزان دختر  و پسر به قصد انتخاب تیم استعدادهای برتر شهرستان نموده است، علاقمندان جهت اطلاع بیشتر می توانند به دفاتر مدارس شهرستان مراجعه نمایند . 
برای اخذ ویزای کشور عمان به دوصورت میتوانید عمل کنید:۱.قبل از سفر به عمان بصورت الکترونیکی از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگری:مدارک مورد نیاز تصویر پاسپورت و یک قطعه عکس پرداخت هزینه مدت زمان صدور :۳ الی ۵روز کاری۲.هنگام ورود به کشور عمان در فرودگاه مقصدبا اخذ بلیط و سفر به عمان(شهر مسقط)در فرودگاه با ارائه بلیط و پاسپورت میتوانید ویزای ده روزه و یا یکماهه با پرداخت هزینه دریافت کنبدمنوط به تمکن مالی به ازای هر روز اقامت ۵۰دلار ویزای اخذ شده ق
اخذ ویزای سنگاپور
 
جهت اخذ ویزای سنگاپور میتوانید از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگری بصورت الکترونیکی اقدام نمایید.مدت زمان اخذ ویزا از زمان اقدام ۳ الی ۵ روز کاری می باشد .مدارک مورد نیاز:*تصویر پاسپورت امضا شده*تکمیل فرم مربوط به ویزا*تصویر عکس رنگی ۳*۴ پشت زمینه سفید*پرداخت هزینه*ووچر هتل*بلیط
 
 
جهت اخذ ویزای سنگاپور با شماره های زیر تماس بگیرید:
خانم شاوردی
03131315505
09129584751
@chalipatravel
پیگیری کارت ماشین از راهور از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سامانه رهگیری مرسولات سازمانی
دلیل تعقیب شناسنامه ویژگیها خودرو به شماره تلفن 86012063 021تماس بار دلیل پیگیری کارت نفت و گواهینامه موتورسیکلت یا خودرو به دفاتر پلیس. مرحله آخر دنبال کردن فیش خودرو برگشتی از طریق پلیس راهور انجام می هم کوه طور که بیان شد به منظور این گروه از افراد طبق اخبار پلیس راهور به منظور دنبال کردن .
ادامه مطلب
همان ابتدا با تولیت سابق آستان قدس رضوی که مبتکر راه اندازی دفاتر استانی بودند، صحبت کردم و هدف از ایجاد نمایندگی‌های آستان قدس رضوی را جویا شدم؛ ایشان تأکید کردند که خیل عظیمی از مردم مشتاق خادمی حضرت رضا(ع) هستند و مراجعات در این زمینه بسیار زیاد است، اما ظرفیت اماکن متبرکه محدود بوده و امکان پذیرش همه متقاضیان وجود ندارد.تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها راه اندازی شد تا هم به احساسات پاک مردمی ب
ماده ۴۹قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ضمانت اجرای کیفری عدول از ثبت نکاح را پیش بینی کرده و بر اساس آن چنان چه مردی بدون ثبت در دفاتر رسمی به ازدواج دائم، طلاق یا فسخ نکاح یا پس از رجوع تا یک ماه از ثبت آن خودداری یا در مواردی که ثبت نکاح موقت الزامی است از ثبت آن امتناع کند، ضمن الزام به ثبت واقعه، به پرداخت جزای نقدی درجه پنج و یا حبس تعزیری درجه هفت محکوم می شود.این مجازات در مورد مردی که از ثبت انفساخ نکاح و اعلام بطلان نکاح یا طلاق استنکاف ک
سقف کاذب کناف اغلب به عنوان سقف کاذب شناخته می شود، مدل سقف کاذب کناف این روزها بسیار مرسوم است. شما اغلب می توانید انواع مدل سقف کاذب کناف مختلف را در خانه ها، دفاتر، مغازه ، مجتمع های خرید، رستوران ها، تئاتر ها و غیره مشاهده کنید. سقف کاذب عموما سقف دوم زیر سقف اصلی سازه است. ناحیه بالای سقف کاذب فضای پلنوم نامیده می شود، زیرا گاهی اوقات برای بازگشت هوای HVAC استفاده می شود. این فضا معمولا برای اتصال لوله، سیم کشی و کانال در خانه ها، دفاتر و دی
گروه وکلای پارسای در مورد هزینه های طلاق توافقی تمام اطلاعات را با شما درسایت خوبشان به اشتراک گذاشته اند ما نیز این مطالب را برای شما در این بلاگ جا داده ایم
هزینه طلاق توافقی چقدر است ؟
توجه شود، از مورخ ۱۳۹۷/۹/۱ شرایط طلاق توافقی در تهران تغییر کرده است؛ برای اطلاع از آخرین تغییرات به مطلبسامانه نوبت دهی طلاق و شرایط جدید طلاق توافقی در تهران از اول آذر ۱۳۹۷مراجعه نمایید. (روی عنوان مطلب کلیک کنید)
همانطور که می دانید برای دادن هر دادخواس
باربری گاندی به شما می گوید: در دنیای مدرن امروز حمل ونقل و جابه جایی کالا نه تنها یک کار تخصصی و حرفه‌ای بلکه به عنوان یک صنعت مهم و پیشرفته از آن نام برده می‌شود. که یکی از زیر شاخه‌های مهم این صنعت گسترده حمل ونقل استاندارد وسایل منازل و دفاتر اداری می‌باشد که […]
نوشته باربری گاندی اولین بار در سپند بار. پدیدار شد.
باربری گاندی
منبع : سپند بار
ثبت فعالیت های تجاری در تهران در اداره ثبت شرکت ها و در شهرستان ها در اداره ثبت مرکز اصلی آن به عمل خواهد آمد. لذا مرجع ثبت شرکت ها در تهران ” اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ” و در خارج از تهران ” اداره ثبت اسناد و املاک ” مرکز اصلی فعالیت شرکت است که دفتری مخصوص برای ثبت شرکت ها اختصاص داده است. در صورتیکه در محل مربوطه ، ثبت اسناد نباشد ، دفاتر اسناد رسمی یا دفتر دادگاه مرجع ثبت خواهد بود . 
لازم به ذکر است اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی  
حقوق و دستمزد چیست و چگونه محاسبه می شود؟
 

فرآیند آماده سازی لیست های حقوق و دستمزد و تعیین مبلغ خالص قابل پرداخت به پرسنل می تواند یکی از مهمترین وظایف حسابدار حقوق و دستمزد باشد. در نتیجه آشنایی با این فرآیند برای هر حسابداری از ضروریات است.

با توجه به اهمیت حقوق و دستمزد برای صاحبان کسب و کار و همچنین پرسنل مسئله ی محاسبات حقوق و دستمزد همواره یکی از مهمترین مباحث در حرفه حسابداری بوده است.
اگر شما در کسب و کارتان حداقل دارای چند پرسنل ه
شیوه نظافت دفاتر و شرکتها با نظافت منازل و ساختمان های مسکونی متفاوت میباشد. در نظافت منازل، آشپزخانه ها معمولا بیشترین و مهمترین بخش نظافتی را به خود اختصاص میدهند. ضمنا ویترین و کمدهای دیواری در ادارات کارکردهای متفاوتی نسبت به منازل دارند. بهر حال در دفاتر امر نظافت به ترتیب شامل مراحل زیرمیباشد. نظافتچی خانم و نظافتچی آقا باید این مراحل را به ترتیب انجام میدهند:
وسایل مورد نیاز برای تمیزکاری دفاتر
گرفتن وسایل نظافت از قبیل دستمال، تی
افزایش سرمایههیات وزیران مهلت انجام ترتیبات افزایش سرمایه و ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها و
دفاتر قانونی را که در سال‌های ۹۲ الی ۹۴ نسبت به تجدید ارزیابی دارایی‌ها
اقدام شده ، تمدید کرد.خودروسازان و قطعه سازان
رییس انجمن قطعه‌سازان با پیش بینی ضرر قابل توجه شرکت های این گروه درسال
جاری، زیان انباشته خودروسازان و قطعه سازان را ۳۰ و ۱۵ هزار میلیارد تومان
و تبعات بیکاری گسترده اعلام کرد .
ادامه مطلب
میز غذاخوری را گذاشته بودند گوشه ی سالن، صندلی های آن را هم در کنار مبل های تشریفاتی و مبل های راحتی، یکی یکی در کنار هم دیگر  دورتا دور سالن پذیرایی چیده بودند. درست شبیه اتاق انتظار درمانگاه ها یا سالن انتظار دفاتر کاریابی که افراد یا روی آنها مشغول فرم پر کردن هستند یا کلافه و عصبی فرمهای تکمیل شده شان را در دست گرفته اند تا صدایشان بزنند و وارد اتاق مصاحبه بشوند.
ادامه مطلب
به موجب مصوبة مورخ چهاردهم اردیبهشت ماه ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلیة وکالتنامه های فروش خودرو تا 20 روز آینده تمدید گردید.
لذا نظربه اینکه مصوبات این ستاد در حکم قانون و الزام آور است، برای کلیة مراجع و محاکم الزام آور بوده و راهور و دفاتر اسناد رسمی مکلف به رعایت آن هستند.
روش تهیه صورت مغایرت بانکی
چکیده :
صورت مغایرت بانکی لیستی است که در مقاطع مختلف توسط دارندگان حساب بانکی تهیه و موارد مغایرت و اختلاف بین اسناد حسابداری صادره توسط آنها و اسناد حسابداری توسط بانک (بابت واریز، برداشت یا پرداخت وجه) در آن منعکس و پیگیری لازم جهت رفع موارد اختلافی (اقلام باز) بین مانده حساب بانک نزد دفاتر موسسه و مانده حساب نزد بانک صورت می‌گیرد.
روش تهیه صورت مغایرت بانکی
همانطور که در توضیحات قبل گفته شد یکی از کارهایی که مع
وقت بخیر
درصورتی که شماره همراهتون قطع یکطرفه شده و بهردلیلی به دفاتر پیشخوان دسترس ندارین (مثل روزهای پنجشنبه و جمعه ) یکی از ساده ترین راه های موجود برای وصل شدن خطتون اینه که قبض آخرین دوره و یا میاندوره رو از طریق دستگاه (pos) کارتخوان بانک ملت پرداخت کنید، با اینکار در کمترین زمان ممکن بصورت خودکار خط شما وصل خواهد شد.
توضیح : اینکه کارت شما مربوط به چه بانکی باشد مهم نیست فقط دستگاه کارتخوانی که قبضتون رو باهاش پرداخت میکنید باید مال بانک
اگر جزو آن دسته از آدماهایی هستید که برای کسب و کار خود نیاز به تبلیغ دارید، بدون شک لایت باکس و طراحی لایت باکس یکی از بهترین روش ها برای بهتر دیده شدن است . کماکان که تمام شرکت های بزرگ تبلیغاتی اهمیت ویژه ای به مشتریان خود در زمینه نصب و اجرای لایت باکس برای برند یا شرکت و کسب خود میکنند.
استفاده در معابرعمومی جهت تاثیر گذاری در ذهن مخاطبین فراوان و خاص.
استفاده در آفیس های اداری و تجاری در جهت تاثیر گذاری در ذهن ارباب رجوع.
استفاده در فضاها
پتینه و بلکا ابریشمی 
پتینه و بلکای ابریشمی از ان دسته از مواد هستند که از الیاف های طبیعی و مصنوعی ایجاد می شود که اتفاقا بسیار محبوب هم هست و ویژگی های مثبت آن باعث شده که مردم عزیر کشورمان تمایل زیادی به اجرای آن در اپارتمان ها بیمارستان ها ساختمان های اداری و دفاتر خدماتی دارند و ویژگی های قابل توجه ان به شرح زیل است؛
۱.نصب آسان و مطمعن در تنها یک روز
۲.طرح ها و رنگ های بی نهایت زیبا
۳.طرح های متفاوت
۴.عایق حرارت
۵.عایق برودت و ....
و شما میتوا
اگر جزو آن دسته از آدماهایی هستید که برای کسب و کار خود نیاز به تبلیغ دارید، بدون شک لایت باکس و طراحی لایت باکس یکی از بهترین روش ها برای بهتر دیده شدن است . کماکان که تمام شرکت های بزرگ تبلیغاتی اهمیت ویژه ای به مشتریان خود در زمینه نصب و اجرای لایت باکس برای برند یا شرکت و کسب خود میکنند.
استفاده در معابرعمومی جهت تاثیر گذاری در ذهن مخاطبین فراوان و خاص.
استفاده در آفیس های اداری و تجاری در جهت تاثیر گذاری در ذهن ارباب رجوع.
استفاده در فضاها
اگر جزو آن دسته از آدماهایی هستید که برای کسب و کار خود نیاز به تبلیغ دارید، بدون شک لایت باکس و طراحی لایت باکس یکی از بهترین روش ها برای بهتر دیده شدن است . کماکان که تمام شرکت های بزرگ تبلیغاتی اهمیت ویژه ای به مشتریان خود در زمینه نصب و اجرای لایت باکس برای برند یا شرکت و کسب خود میکنند.
استفاده در معابرعمومی جهت تاثیر گذاری در ذهن مخاطبین فراوان و خاص.
استفاده در آفیس های اداری و تجاری در جهت تاثیر گذاری در ذهن ارباب رجوع.
استفاده در فضاها
چرا نرم افزار حسابداری بیمه نقش مهمی در مدیریت بیمه گذاران دارد ؟ در رشد و رفاه اقتصادی بیمه نقش مهمی ایفا می کند.  در صنعت بیمه رعایت اصول حسابداری محور اصلی به شمار می آید. در رشد یک نمایندگی بیمه مدیریت در سیستم حسابداری نقش مهمی را دارد و فشار اقتصادی در بسیاری از شرکت ها و نمایندگان بیمه برای بهینه سازی و بازدهی مناسب باعث شده که شرکت های بیمه به دنبال روش های نوین مثل خدمات نرم افزار حسابداری بیمه باشند . با نرم افزار حسابداری بیمه ،
✔حفظ سلامت اثاثیه منزل شما موقع بارگیری و تخلیه اولویت اول کار ما میباشد♧♧♧♧♧♧♧♧✔حمل بار و اثاثیه منزل؛ مبلمان و جهیزیه عروس؛ لوازم اداری ؛تجاری؛ شرکتی و دفاتر خصوصی؛ در سراسر نقاط اصفهان و شهرستانها ✔حمل تخصصی ساید بای ساید؛ گاوصندوق؛ تردمیل؛ پیانو؛ بوفه شیشه نهارخوری و دکوراسیون چیدمان؛ بسته بندی و لوازم اداری تجاری ؛شرکتی و دفاتر خصوصی و...دولتی✔حمل بار به تمام نقاط اصفهان و شهرستانها با بیمه و بارنامه دولتی رایگان دقت ↖↖سر
به گزارش خبرگزاری ها ضلع شمال غربی میدان حسن‌آباد، در شامگاه چهارشنبه ۲۶ تیر، سوخت و بیشتر توجهات به این حادثه معطوف به خساراتی بود که به این میدان بلحاظ یک اثر تاریخی وارد شد اما به نظرم توجه کافی حداقل در مورد یکی از قدیمی ترین دفاتر اسناد رسمی یعنی بدفترخانه 39 تهران که بیش از 70 دفتر جاری آن بکلی نابود شد مغفول ماند به خاطر دارم در یک تماس تلفنی با یکی از همکاران سردفتر تک رقمی دفترخانه های تهران که از مشکلات بایگانی و کمبود جا گله داشت ن
قالیشویی 20 در سراسر تهران ، سرویس دهی دارد و دارای شبعات متعدد میباشد ، جهت ثبت سفارش میتوانید با یکی از شماره های دفاتر ما تماس ویا از سایت www.ghalishoei20.ir دیدن فرمایید.
شعبات شمال تهران :22419067 _22878115
شعبات شرق تهران : 77282312_77282313
شعبات مرکز و جنوب شرق : 33686881_33686882
شعبه غرب تهران :44723027
شبعات جنوب و جنوب غرب تهران:55515620_55515621
قالیشویی 20 در سراسر تهران ، سرویس دهی دارد و دارای شبعات متعدد میباشد  جهت ثبت سفارش میتوانید با یکی از شماره های دفاتر ما تماس ویا از سایت www.ghalishoei20.ir دیدن فرمایید.
شعبات شمال تهران :22419067 _22878115
شعبات شرق تهران : 77282312_77282313
شعبات مرکز و جنوب شرق : 33686881_33686882
شعبه غرب تهران :44723027
شبعات جنوب و جنوب غرب تهران:55515620_55515621
 
ویژگی هایی که در هنگام انتخاب یک دفتر باید در نظر گرفت:
انواع دفترها از لحاظ سایز، شکل، جنس، وزن کاغذ، ضخامت خطوط و … با هم متفاوت اند و بسته به اینکه برای چه کاربردی مورد نیازند از جمله مشق،زبان، نقاشی، کلاسور و غیره انتخاب می شوند. موارد زیر برخی ویژگی های مد نظر گرفته شده برای انتخاب درست دفاتر می باشد.
جنس و رنگ کاغذ: رنگ کاغذ باید سفید بوده و جنسش نازک نباشد تا در هنگام استفاده پاره نشود.
تعداد صفحات: باید متناسب با نیاز انتخاب شود. اصو
ماده ۹ «آئین نامه نحوه تنظیم و تحریر و نگاهداری دفاتر موضوع تبصره یک ماده ۹۵ قانون مالیاتهای مستقیم » سند حسابداری را چنین تعریف می کند:
برگه یا مدرک حساب یا سند حسابداری عبارت از نوشته ای است که درآن یک یا چند مورد از عملیات مالی و پولی و محاسباتی انجام شده به حسابهایی که حسب مورد بدهکار یا بستانکار گردیده تجزیه می شود و چنین مدرکی پس از امضاءمرجع ذیصلاح و صدور آن قابل ثبت در دفاتر معین و روزنامه و کل است.
سند حسابداری در ثبت  رایانه ای  روی
به استناد سایت آیین دادرسی دینا رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: ثبت و ارسال لایحه حقوقی به صورت غیرحضوری ، امکان پذیر شد . با عملیاتی شدن این خدمت جدید پیش بینی می‌شود تا میزان زیادی از مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و محاکم کاسته شود . برای مشاهده امکان ارسال غیرحضوری لوایح بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/53/امکان-ارسال-غیرحضوری-لوایح.html
انتقال یک تصویر، طرح یا نوشته را بر روی یک سطح اصطلاحاً چاپ میگویند. چاپ همراه با ضربکوب شدن سطح اول بر روی سطح دوم انجام میگیرد. با پیشرفت دنیا، صنعت چاپ نیز شامل تغییراتی گردیده که اندکی تعاریف را تغییر داده است. چاپ سنتی که از قرن ها پیش مورد استفاده بشریت قرار گرفته بود با پیشرفت چشم گیری مواجه شد و به دو دسته صنعتی و دیجیتال تقسیم گردید: سفارش کارت ویزیت
چاپ صنعتی:
چاپ صنعتی یا چاپ اُفست همان تصوری است که همه ما از چاپخانه داریم، چاپ اُفست
پاسخ:
اگر مجسمه‌ انسانِ عریان به گونه‌ای باشد که معمولاً محرّک شهوت است، نگاه عمدی به آن‌ - بنابر احتیاط - جایز نیست.
پاسخ دفاتر مراجع عظام تقلید نسبت به این سؤال، چنین است:[1]
حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی):
اگر مستلزم مفسده و ریبه باشد، جایز نیست.
حضرت آیت الله العظمی سیستانی (مد ظله العالی):
با شهوت جایز نیست، بلکه بدون شهوت بنابر احتیاط واجب جایز نمی‌باشد.
حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی (مد ظله العالی):
اگر نوعاً محرّک باش
نکاتی که برای یک معامله بی‌دردسر باید بدانیم
بر
اساس این گزارش تنظیم سند در روابط اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی افراد یکی
از زمینه‌های بروز اختلاف و تشکیل پرونده در محاکم است. با وجود قوانین
مناسب در این حوزه، بسیاری از افراد جامعه به دلیل اعتماد به فرد مقابل، از
تنظیم سند رسمی چشم پوشی کرده و با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.
از
نظر قانون، اسنادی که در اداره ثبت اسناد و املاک یا دفاتر اسناد رسمی یا
نزد مامورین
ادامه مطلب
زمان اخذ دفاتر پلمپ شرکت ها و موسسات غیر تجاری
زمان
اخذ دفاتر پلمب در شرکت ها و موسسات تازه تاسیس توسط اداره ثبت شرکت ها و
موسسات تجاری همان شهر به صورت پیش فرض فعال می باشد و فقط باید تکمیل
مدارک را انجام دهد و اوراق مربوطه را به اداره ارسال کرد. در شرکت هایی که
از زمان تاسیس آنها یک سال میگذرد باید دفاتر هر سال را تا پایان اسفند
ماه سال قبل اخذ و پلمب نمود. برای مثال برای پلمپ دفاتر سال ۱۳۹۷ که از اول فروردین ماه شروع می‎شود
، باید نهایتاً
آینده ‌بانک‌‌ها با ‌فناوری بلاک‌چین
مهم ترین قابلیت بلاک چین، تکنولوژی دفترکل توزیع شده است. یک شرکت مادر را تصور کنید که چند صد شرکت را به صورت چند هولدینگ اداره می‌کند. این شرکت مادر برای گرفتن گزارش از شرکت های زیرمجموعه خود، نیازمند یک سیستم حسابداری و یک دفترکل هست. در خوش‌بینانه ترین حالت، ممکن است این گزارش ها با دسته بندی ها و عناوین مختلفی در سیستم ثبت شود که همین مسئله، جمع بندی و گزارش گیری آن را با مشکل مواجه می‌کند. راهکار
دفتر وکلای مجرب




دفتر وکلای مجرب
خیلی از افراد هستند که به دنبال آدرس دفتر وکلای مجرب هستند و سعی برآن
دارند که یک وکیل مجرب خانم یا آقا برای پرونده حقوقی و یا کیفری، خانواده،
طلاق مهریه، ملک و املاک ، ثبتی و یا چک و سفته داشته باشند. هدف از یافتن
شماره تلفن دفتر وکلای مجرب در کرج یا تهران این است که با خیالی آسوده به
دنبال نتیجه پرونده خویش در محاکم قضائی باشیم و تنها هدف پیروزی در
دادگاه باشد. در دفتر وکلای مجرب زن یا مرد حضور دارند که با

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

زیباترین حج